Ubuntu Forums Archive Viewer

[SOLVED] openoffice : problemes després d'actualitzar

Archived thread 1000154 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1000154_[SOLVED]_openoffice__problemes_després_d'actualitz.md

Original URL About this archive

L'openoffice 3 en català m'anava de conya amb l'ubuntu 8.10 fins que des de la darrera setmana de novembre, després d'una actualització de l'ubuntu, no se'm permet obrir cap de les aplicacions openoffice.

Després de desinstal·lar-lo, quan l'intento instal·lar de nou amb "afegeix-elimina aplicacions", em surt:

"Aquesta aplicació té un conflicte amb un altre programa instaŀlat, que heu d'eliminar si voleu instaŀlar «openoffice.org-writer». Utilitzeu el gestor de paquets Synaptic per solucionar aquest conflicte."

He aconseguit instal·lar-lo en anglès, però no en català. Si instal·lo el paquet d'idioma "openoffice.org-|10n-ca" o bé el "language-support-translations-ca" hem desinstal·la tot allò relacionat amb l'openoffice.

Com solucionar aquest conflicte paqueto-idiomàtic? Gràcies

Fa uns dies que el paquet openoffice 3 que s'instaŀla via ppa està desactivat degut als problemes que han tingut. (probablement del que parles)

CarlesOriol said: Fa uns dies que el paquet openoffice 3 que s'instaŀla via ppa està desactivat degut als problemes que han tingut. (probablement del que parles)

Sembla que ja està resolt al launchpad, pel que acabo de veure-hi:

SiscoGarcia said: Sembla que després d'un període de proves en què els repositoris del launchpad van deixar de funcionar, la cosa està solventada i ja és operatiu l'enllaç al launchpad, no només per intrepid que és on hi ha hagut el problema, sinó que es pot fer servir el mateix enllaç per hardy. Llàstima que m'he actualitzat a intrepid ;)

Moltes gràcies, companys. Tal i com dieu, el problema ja l'han resolt. En el meu cas, he fet el que ja havia provat fa dies i no funcionava... però ara sí: Des de Synaptic: -posar (cerca ràpida): openoffice -marcar i eliminar tots els paquets openoffice (inclòs el "openoffice.org-|10n-ca"). Aplicar els canvis. -Marcar per instal·lar els paquets: "openoffice-writer, openoffice-calc, openoffice-impress i openoffice draw". A més del "openoffice.org-|10n-ca". Aplicar els canvis.

I ja està, ja torno a tenir l'Openoffice 3 amb l'intrepid i en català.