jinglada said: Quan escric, el cursor, de tant en tant, a mitja paraula, em salta endarrere a la mateixa línea o algunes línies amunt o avall o fins i tot fora de l'espai del text, tant si escric al navegador, com ara o si és al processador de textos de l'Open Office, o al gedit.
Reprenc aquest fil del 4-12-08 perquè no he solucionat el problema.
El 16-12-08 vaig portar al PcBox el portàtil innobo que els havia comprat a finals de novembre, per a que em solucionessin aquest problema. El 8-1-09 em van telefonar que el podia recollir, però com que estava de viatge ja els vaig dir que fins l'11-2-09 no el podria anar a buscar. Així va ser i el "PARTE DE ASISTENCIA TECNICA" que em van donar deia: "EL PUNTERO DEL TOUCHPAD SALTA MUY ALEATORIAMENTE. SE HA CAMBIADO TOUCH PAD Y LA PLACA BASE. CON EL CAMBIO DE PLACA BASE SE HA COMPROBADO QUE LA LAN FUNCIONA CORRECTAMENTE". Res de res; el cursor seguia saltant aleatòriament on li semblava; ho vaig comunicar a la botiga dient-los que millor que em canviessin l'ordinador per una altra marca. Em van convèncer que no calia ja que era un bon ordinador i que el que farien seria canviar-m'ho tot. Vaig dir-los que tenia molta feina endarrerida i que no podia deixar-lo allí més temps. En van demanar un de nou i el passat dijous 19-2-09 m'hi van instal·lar el meu HD i la RAM mentre jo vaig anar a fer uns encàrrecs. Tampoc s'ha sol·lucionat i el cursor segueix saltant aleatòriament i els meus nervis estan destrossats ja que no puc escriure dues línies seguides ininterrompudament. Em diuen que els el porti per a què ells ho provin i gravar uns vídeos amb el mòbil per a que els del SAT ho vegin.
Perdoneu la llargària. Voldria fer dues preguntes: 1) Si instal·lo XvidCap Screen Capture es podria veure el que dic, oi? 2) En el cas que no em solucionin el problema quins passos he de seguir per aconseguir una solució definitiva? :mad: