Ubuntu Forums Archive Viewer

desplaçament imprevist del cursor a l'escriure

Archived thread 1001657 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1001657_desplaçament_imprevist_del_cursor_a_l'escriure.md

Original URL About this archive

Quan escric, el cursor, de tant en tant, a mitja paraula, em salta endarrere a la mateixa línea o algunes línies amunt o avall o fins i tot fora de l'espai del text, tant si escric al navegador, com ara o si és al processador de textos de l'Open Office, o al gedit. Des d'ahir que he decidit escriure polsant les tecles amb més decisió i ara no ho fa tant.

Què recomaneu fer?

I no serà que mentre escrius toques el touchpad amb la mà o el canell?? És molt estrany això que dius, i que "prement amb decisió les tecles funcioni bé"... :-k

M'hi fixaré. De fet al teclejar amb més decisió fa que em fixi més en el que faig i si sense fixar-m'hi tocava el touchpad potser ara no el toco. Gràcies.

jinglada said: Quan escric, el cursor, de tant en tant, a mitja paraula, em salta endarrere a la mateixa línea o algunes línies amunt o avall o fins i tot fora de l'espai del text, tant si escric al navegador, com ara o si és al processador de textos de l'Open Office, o al gedit.

Reprenc aquest fil del 4-12-08 perquè no he solucionat el problema.

El 16-12-08 vaig portar al PcBox el portàtil innobo que els havia comprat a finals de novembre, per a que em solucionessin aquest problema. El 8-1-09 em van telefonar que el podia recollir, però com que estava de viatge ja els vaig dir que fins l'11-2-09 no el podria anar a buscar. Així va ser i el "PARTE DE ASISTENCIA TECNICA" que em van donar deia: "EL PUNTERO DEL TOUCHPAD SALTA MUY ALEATORIAMENTE. SE HA CAMBIADO TOUCH PAD Y LA PLACA BASE. CON EL CAMBIO DE PLACA BASE SE HA COMPROBADO QUE LA LAN FUNCIONA CORRECTAMENTE". Res de res; el cursor seguia saltant aleatòriament on li semblava; ho vaig comunicar a la botiga dient-los que millor que em canviessin l'ordinador per una altra marca. Em van convèncer que no calia ja que era un bon ordinador i que el que farien seria canviar-m'ho tot. Vaig dir-los que tenia molta feina endarrerida i que no podia deixar-lo allí més temps. En van demanar un de nou i el passat dijous 19-2-09 m'hi van instal·lar el meu HD i la RAM mentre jo vaig anar a fer uns encàrrecs. Tampoc s'ha sol·lucionat i el cursor segueix saltant aleatòriament i els meus nervis estan destrossats ja que no puc escriure dues línies seguides ininterrompudament. Em diuen que els el porti per a què ells ho provin i gravar uns vídeos amb el mòbil per a que els del SAT ho vegin.

Perdoneu la llargària. Voldria fer dues preguntes: 1) Si instal·lo XvidCap Screen Capture es podria veure el que dic, oi? 2) En el cas que no em solucionin el problema quins passos he de seguir per aconseguir una solució definitiva? :mad:

1) Si instal·lo XvidCap Screen Capture es podria veure el que dic, oi?

2) En el cas que no em solucionin el problema quins passos he de seguir per aconseguir una solució definitiva?

1.- No ho sé. Jo quan he volgut fer captures de pantalla en vídeo, he fet servir el gtk-recordmydesktop, que és senzill de fer anar i va de conya.

2.- Has provat a arrencar amb un CD autònom, i veure si et passa el mateix? és per eliminar la possibilitat de que sigui una mala configuració del sistema operatiu que tens instal·lat al disc dur.

Aquí, pots veure un exemple de com queda una captura en vídeo amb gtk-recordmydesktop.

papapep said: 1.- No ho sé. Jo quan he volgut fer captures de pantalla en vídeo, he fet servir el gtk-recordmydesktop, que és senzill de fer anar i va de conya.

Gràcies, papapep. He instal·lat el recordmydesktop però un fitxer de 7 minuts pesa 46 Mb que he penjat a: http://personal2.iddeo.es/jinglada/pelis/out-5.ogv. El problema és que per veure'l s'ha de descarregar.

Hi ha algun altre sistema per tal de que quedi més petit?

2.- Has provat a arrencar amb un CD autònom, i veure si et passa el mateix? és per eliminar la possibilitat de que sigui una mala configuració del sistema operatiu que tens instal·lat al disc dur.

Ja ho provaré, però no ho crec ja que vaig haver de reinstal·lar el sistema quan hi van fer la primera reparació i vaig provar el 32 bits, el 64 i fins i tot Windows XP i ho fa en tots tres.

Hi ha algun altre sistema per tal de que quedi més petit?

Doncs no sé, jo de formats de vídeo poqueta cosa. Però no et sembla que seria més recomanable portar-los-hi en un cd/dvd/pendrive, si se l'han de mirar?

Ja ho provaré, però no ho crec ja que vaig haver de reinstal·lar el sistema quan hi van fer la primera reparació i vaig provar el 32 bits, el 64 i fins i tot Windows XP i ho fa en tots tres.

Aleshores està clar que no és l'Ubuntu....

D'acord, ja informaré dels resultats.

Sigui com sigui això olora a un problema físic, és a dir la conexió entre touchpad i la placa base, si ets una mica manetes desmonta l'ordinador i prova d'engantxar i desengantxar el touchpad.

papapep said: Doncs no sé, jo de formats de vídeo poqueta cosa. Però no et sembla que seria més recomanable portar-los-hi en un cd/dvd/pendrive, si se l'han de mirar?

Vaig fer 8 o 10 fitxers amb el recordmydesktop, els vaig gravar en un cd i els vaig portar a la botiga. Ho van veure però em van dir que els portés el portàtil per testejar-lo. El van tenir 4 o 5 dies i em van dir que després de "provar-lo molt" (sic) els ho va fer 2 vegades. Els vaig dir que creia que ja era hora de que me'n donessin un altre. Ho van acceptar, van buscar-ne un semblant al meu i em van proposar un Packard Bell MT-85-005 de lliurament immediat o un Assus que no estaria disponible fins a mitjans d'abril. Com que estava una mica desesperat no m'ho vaig rumiar i vaig dir que em portèssin el Packard Bell, que des del 20 de novembre amb aquest problema ja m'estava preocupant massa. No sé si he fet bé però ara tinc aquest nou portàtil amb windows vista en un HD de 320 gb en una sola partició.

Suposo que a l'instal·lar l'UBUNTU podré fer tranquil·lament una partició per a l'Ubuntu i una altre per a dades, sense treure el Windows ja que m'han dit que si el treus perds la garantia. En sabeu res d'això de perdre la garantia si treus el w?

Gràcies per la vostra ajuda.

indiosincracia said: Sigui com sigui això olora a un problema físic, és a dir la conexió entre touchpad i la placa base, si ets una mica manetes desmonta l'ordinador i prova d'engantxar i desengantxar el touchpad.

No sé si m'hagués atrevit a fer-ho més que res per por a què no em diguéssin que la culpa era meva. Crec que és probable que tinguis raó i hagués hagut de provar un teclat extern també. Ara ja no tinc l'ocasió de fer-ho.

Gràcies de tota manera.

jinglada said: Suposo que a l'instal·lar l'UBUNTU podré fer tranquil·lament una partició per a l'Ubuntu i una altre per a dades, sense treure el Windows ja que m'han dit que si el treus perds la garantia. En sabeu res d'això de perdre la garantia si treus el w?

Recorda: un fil = un problema

SiscoGarcia said: Recorda: un fil = un problema

L'obro immediatament.