Ubuntu Forums Archive Viewer

[SOLVED] Wake On Lan pero amb wifi

Archived thread 1002246 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1002246_[SOLVED]_Wake_On_Lan_pero_amb_wifi.md

Original URL About this archive

hola!

Avui he instalat el wake on lan seguint aquest manual:

http://andalinux.wordpress.com/2008/11/14/encender-un-ordenador-desde-la-otra-punta-de-la-casa-y-sin-pulsar-el-boton/

Tot va correcte, pero cuan intento fer aixo amb la tarjeta de xarxa inalambrica(aka wifi) no em deixa. em diu:

bernat @ portatil > sudo ethtool -s wlan0 wol g [sudo] password for bernat: Cannot set new wake-on-lan settings: Operation not supporte not setting wol

m'encantaria poder fer-ho amb el wifi, alguna idea?

Jo no hi entenc gaire d'aquestes coses, però no n'he sentit a parlar mai de Wake on Lan amb wifi. Entenc que el Wake on Lan funciona gràcies a un impuls elèctric pel cable de xarxa i no veig com es pot fer això sense el cable. Amb l'ordinador apagat, el wifi no funciona, clar.

És així?

Lo primer que has de fer es mirar si la tarja wireless suporta wowl (Wake on Wireless Lan), que jo sàpiga no es tan habitual com el wol

és al revés.

el despertador té wifi

i el despertat te lan

Si el dormilega no té wifi, per què executes aquesta ordre amb l'interfície wifi (wlan0)? O és que l'executes al despertador?, amb el qual tampoc té sentit, ja que el que ha de tenir el suport de wol és el dormilega...?

a veure que no ens entenem...

el meu portatil (amb l'inbtrepid) vol fer de despertador de l'altre, si? Va conectat al router amb Wifi.

l'altre, es a dir el dormilega, es una torre conectada a LAN, el dormilega ja té activada la WOL i desde el portatil conectat per LAN si que s'engega.

LA pregunta és: hi ha una manera per fer que jo a través d ela wifi li envii una senyal al router que fagi engegar el sobretaula(LAN?)

Jo t'he entès perfectament des del primer moment...però no respons el meu anterior post :-)

El senyal, NO li envies al router, sinó a la placa de xarxa que vols despertar. Si hi ha un router per mig, doncs has de fer el que calgui per a que el router la redirigeixi, però no és l'objectiu el router. Llegeix-te bé la documentació que has referenciat, que ho explica prou bé.