Ubuntu Forums Archive Viewer

[SOLVED] necessito una aplicació FTP client

Archived thread 1002515 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1002515_[SOLVED]_necessito_una_aplicació_FTP_client.md

Original URL About this archive

Necessito una aplicació FTP client. Quina o quines recomaneu?

He instal·lat el gFTP. si n'hi ha cap de millor ja m'ho direu. Gràcies.

El nautilus fa perfectament la feina, i el konqueror/dolphin també.

(escriu a la barra d'adreça ftp://... )

Ostres! No sabia que el nautilus el poguéssim connectar ftp.Ara ho he provat i si si, va perfecte! Endarrera pot quedar el gFTP...

Doncs a mi no em funciona; em diu "No s'ha pogut mostrar "ftp.xxx.com" El Nautilus no pot gestionar aquest tipus d'ubicacions.

Amb el Konkeror ha funcionat a la primera. Ara provo quin em va millor.

jinglada said: El Nautilus no pot gestionar aquest tipus d'ubicacions.

Sí, sí que pot.

CarlesOriol said: Sí, sí que pot.

No sé per què no pot amb un servidor però si que he connectat amb altres. En canvi amb Konkeror i gFTP he connectat amb tots. El que no havia vist és que s'havia de fer des de "Llocs -> Connecta al servidor", pel que fa al *Nautilus* de l'*Intrepid* Gràcies.

El que no havia vist és que s'havia de fer des de "Llocs -> Connecta al servidor", pel que fa al Nautilus de l'Intrepid

No, no cal anar allà. Des de la barra d'adreces del Nautilus amb:

ftp://ftp.elservidor.com

funciona perfectament. Potser sigui qüestió de la configuració del servidor al que intentes accedir que estigui en mode passiu o actiu i el Nautilus no ho sàpiga manegar.

D'acord papapep, en tinc varis i em funcionen com tu dius, però el de ftp.fortunecity.com, al qual hi entro amb el gFTP i amb el Konkeror, amb el Nautilus diu: "No s'ha pogut mostrar els continguts de la carpeta. No s'han pogut visualitzar tots els continguts de «/ a ftp.fortunecity.com»: No s'ha pogut connectar amb l'ordinador"

en el gFTP dóna aquesta informació (he canviat el que m'ha semblat identificatiu):

'està cercant ftp.fortunecity.com S'està intentant amb ftp.fortunecity.com:21 S'ha connectat a ftp.fortunecity.com:21 220 server ready. Enter Username. USER el_meu_usuari

331 Welcome 'el meu usuari', enter password to login. PASS xxxx 230-Welcome to FortuneCity.Com.

Your quota is n0Kb. You have used n1Kb.

If you have trouble downloading please try using Passive(PASV) Mode.

230 User 'el meu usuari' login successful. SYST

215 UNIX Type: L8 TYPE I

200 TYPE is now BINARY. PWD

257 "/" is the current directory. S'està carregant el llistat del directori / del servidor (elquesigui) PASV

227 Entering Passive Mode (números) LIST -aL

150 Starting ASCII transfer for file listing. 226 Transfer done. 28721 bytes transferred.