Hola
Ara mateix faig servir la distribució Hardy, i volia quedar-m'hi un temps pel fet que és LTS. No m'agrada canviar les coses només pel fet de canviar, i menys les coses que em funcionen; però trobo que en un mes i poc des que la versió següent s'ha alliberat ja hi ha coses que se m'han quedat desfasades. Les mostres:
Sembla que no podré instal.lar el Openoffice 3.0, > http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=987077. A la feina, on no em puc desempallegar del W$, el tinc instal.lat sobre W2K; i es pot i va. Ja ho sé, és contradictori no voler canviar d'operatiu i si de openoffice, però és que no és ben bé el mateix.
Farà una setmana i mitja el sistema es va actualitzar canviant al kernel 2.6-24-22. Ara ja no puc fer anar el virtualbox, perquè el paquet *virtualbox-ose module for linux-image-2.6.24-22-generic* encara no està disponible al Synaptic. Ja sé que apagant la màquina i arrencant amb el kernel 21 anirà... [Em dedico com a amateur a fer un parell de pàgines web, i em va bé provar-les amb altres navegadors, com MSIE o chrome]
Ja entenc que mantenir tot aquest conjunt enorme de programari al dia amb coherència és una feina descomunal, però m'esperava que una versió LTS no es quedaria obsoleta tan aviat.
I una reflexió: cal realment estar sempre al canvi permanent? Si cada sis mesos he d'estar actualitzant-ho tot, em queda molt menys temps disponible per fer servir l'ordinador; que és pel què el vull.
No sé si aquest és el lloc per fer aquests comentaris, però em penso que si.
Salut
Lluís