Hola sóc nou amb això del linux i l'ubuntu. Quant a les actualitzacions, com ho he de fer? les que posa actualitzacions de seguretat importants les puc posar sense mirar? i les recomanables, convé posar-les o només si me fan falta?
Actualitzacions
Archived thread 1008169 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1008169_Actualitzacions.md
Hola!
Benvingut jaff77 al ubuntu! Esperem que t0agradi.
En quant a les actualitzacions, jo et recomano que si ni has tocat les fonts de programarti les instalis totes.
Una altre cosa es si has retoat les fonts de programari i has activat els backports doncs si.. llavors vigila.
Per en principi no hi ha problema!
Hola,
Hauries de deixar activades les "actualitzacions de seguretat importants" (intrepid-security) i les "actualitzacions recomanades" (intrepid-updates).
Les "actualitzacions disponibles abans del seu alliberament" (intrepid-proposed), jo no les tinc activades. Normalment no dónen problemes, però algun cop m'ha entrat alguna actualització d'aquestes que m'ha provocat errors (encara que no massa greus) en algun programa. No m'ha passat massa vegades, però vaig decidir desactivar-les (ja venen desactivades de manera predeterminada). És qüestió de gustos.
Per últim, hi ha les actualitzacions no suportades (intrepid-backport). Aquestes són una mica més delicades que les proposed. Jo et recomanaria no activar-les (excepte si vols tenir l'última versió dels programes, encara que no hagin estat massa provats).
Salutacions,
Gràcies. Esper quedar-me a l'ubuntu. Ja he renegat del Windows i tots els seus desastres...
OK, però ara per tenir la versió 3.0 d'openoffice he afegit els repositoris
deb http://ppa.launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu intrepid main deb http://ppa.launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu intrepid main
I ara al gestor d'actualitzacions me surten les actualitzacions d'openoffice però amb l'avís de que estic a punt d'instal·lar programari que no es pot autenticar i que algú pot danyar o fer-se amb el control del sistema. Potser falten les claus per firmar el software?
Un tema diferent requereix un fil nou.