Ubuntu Forums Archive Viewer

El mes de/de les.......

Archived thread 1014072 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1014072_El_mes_dede_les........md

Original URL About this archive

Perdoneu que baixi de la figuera..., últimament passo poc pel fòrum:

Ja no ho fem això d'anar canviant l'avatar cada mes?

Salut.

es fara si algo proposa alguna cosa no?

xD

PatrickVogeli said: es fara si algo proposa alguna cosa no?

xD

Doncs això té solució i per que el Desembre no resti desert:

Ja que som en dates Nadalenques, perquè no decorem l'avatar amb un Tió? o un caganer, neu, molsa, les pròpies galtes amb el barret d'en Noël, etc,etc o els que més us plagui que tingui relació això.

Salut i Bon Nadal a tothom!

Apa jo poso el simpatic con de vlc, amb gorrito papa noel!

Aquí us presento un cosí tercer per part de mare del camell de Baltasar. Ha estat l'únic personatge relacionat amb el pessebre que ha deixat que li fes una fotografia sense contraprestació econòmica...(com està el món....)

Per cert, Curial, et recordo que qui proposa el tema del mes, es menja el "brownie" de fer-ne l'exposició al wiki de l'equip... :-D

Doncs jo m'he trobat amb això...

Bones Festes!

papapep said: Per cert, Curial, et recordo que qui proposa el tema del mes, es menja el "brownie" de fer-ne l'exposició al wiki de l'equip... :-D

No ho sabia....

Ja m'ensumava alguna!

I com es fa això, hi ha algun tutorial que pugui consultar?

Jo em quedo amb la figura (possiblement) preferida del pessebre.

Bones festes i feliç "free" year.

Bon Nadal a tothom!!!!!

Aquest va fort, el mantinc a règim d'arròs bullit des de l'agost, és el mitja de transport del Rei Baltasar, 100% ecològic, el Departament de Sanitat m'aconsella canviar de jardí passat festes, i els veïns que estiguin a menys de 300 Km que bullin l'aigua de consum.

Ei Lluís! aquesta ha estat bé!!!! vaja quina rua de reis que estem muntant!!! :-D

Curial, a:

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Parides/AvatarsMensualsF%C3%B2rum/122008

t'he preparat una pàgina per a que hi puguis anar ficant les imatges i els malnoms associats. M'he posat jo per a que vegis l'exemple. Cal que et registris al wiki (si no ho estàs ja) i facis clic a "Edita" per poder modificar la pàgina. No tinguis por d'espifiar-la, una de les coses dels wikis és que pots tornar a un estat anterior amb un simple clic ;-)

Aquí hi ha la meva.

**** NAVIDAD no consumas

Escrit en la llengua de grans mestres, com Lorca, Machado, Celaya, Alberti, Benedetti, sense la finesa d'aquests, però no per això menys contundent.

salut

Bon Nadal per tothom

Dono per enllestit el mostrari d'avatars al wiki:

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Parides/AvatarsMensualsF%C3%B2rum/122008

I us animo a que en penseu un per a aquest mes de Gener.

Bon any! Salut a tothom!

Bona feina, Curial ;-)