Ubuntu Forums Archive Viewer

Digikam

Archived thread 1017919 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1017919_Digikam.md

Original URL About this archive

Hola,

El Digikam és un programa d'emmagatzemament fotogràfic.

Dos problemes localitzats. Si aneu a imatge, geolocalització, s'obre i el queda immòbil. De manera que no es poden fixar les coordenades a mà.

El segon problema el dona si es va la dreta, més informació Google Maps, obre el Konqueror executant un JavaScript i dóna el missatge d'error següent:

Un guió d'aquesta pàgina està fent que KHTML es bloquegi. Si continua executant-se, pot empitjorar la resposta d'altres aplicacions. Voleu avortar el guió?

Si algú en sap alguna cosa...M'aniria molt bé.

Salut. Jordi Alins

Jordi, quina versió d'ubuntu estàs utilitzant? em sona que a les darreres versions aquests problemes del digikam ja s'havien solucionat...

Quant al problema del Konqueror... què vols que et digui. A vegades hi ha codi javascript que el deixa tonto. No he esbrinat mai si és problema d'una mala programació del konqueror o bé de codi javascript que no respecta els estàndards (tot i que en aquest cas hauria d'avisar, i no bloquejar-se).

Com a "solució" pots copiar la URL a un altre navegador, com ara firefox, o pots instruir el KDE per tal que usi firefox com a navegador per omissió.

orestesmas said: Jordi, quina versió d'ubuntu estàs utilitzant? em sona que a les darreres versions aquests problemes del digikam ja s'havien solucionat...

Quant al problema del Konqueror... què vols que et digui. A vegades hi ha codi javascript que el deixa tonto. No he esbrinat mai si és problema d'una mala programació del konqueror o bé de codi javascript que no respecta els estàndards (tot i que en aquest cas hauria d'avisar, i no bloquejar-se).

Com a "solució" pots copiar la URL a un altre navegador, com ara firefox, o pots instruir el KDE per tal que usi firefox com a navegador per omissió.

Hola Orestes,

Faig servir la 8.04 LTS perquè la nova actualització em donava massa problemes.

De fet el problema greu rau en el fet de no poder possar les coordenades a les fotografies.

Salut. Jordi Alins