Ubuntu Forums Archive Viewer

Efecte compiz com els de KDE

Archived thread 1021647 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1021647_Efecte_compiz_com_els_de_KDE.md

Original URL About this archive

Hola!

L'altre dia esatva jo provant els efectes del compiz al kde i em va sorprendre una caracteristica que amb gnome no aconsegueixo.

Quan apretava Super + F12 s'activava el cub d'escriptoris, i es quedava fixat sense que jo hagues de tocar-lo podia mourel a voluntat amb el ratoli o el teclat sense necesitat de mantenir apretada cap tecla.

Amb gnome no aconsegueixo trobar aquesta opcio, segur que es deu poder fer pero ni idea.

El tema es: apretar algunes teclas i fer que el cub es quedi, sense necessitat de fer res mes, no haver de amntenir res apretat.

Algu em podria dir com fer-ho? Merci!!!!!!

tanreb20 said: ....

Quan apretava Super + F12 .... Perdo, quina tecla?

Super = tecla windows

Doncs no conec prou el Gnome com per dir-te si ho pot fer o no, però quan jo vaig provar el compiz fa un any i mig o així, no ho feia.

De tota manera, tingues en compte que els efectes que tu veus del KDE NO són el compiz, sinó una implementació pròpia que, com que està integrada en el propi gestor de finestres (kwin) treballa millor que no pas ho feia el compiz. Amb això vull dir que els efectes del compiz i del kwin no tenen perquè ser els mateixos, ni suportar les mateixes funcionalitats.