Ubuntu Forums Archive Viewer

Voleu sortir al mapa dels ubuntaires en català?

Archived thread 1026109 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1026109_Voleu_sortir_al_mapa_dels_ubuntaires_en_català.md

Original URL About this archive

Aquí podeu veure el mapa a data de publicació d'aquest fil, i bon punt acabem el nostre nou lloc web, tindrà un lloc destacat al mateix.

Si voleu sortir-hi, només cal que feu un parell de cosetes:

• Aneu a maps.google.com i busqueu la vostra ubicació (tant acurada, o poc acurada, com us sembli).
  • Un cop tingueu la vostra ubicació, i ben centrada a la pantalla, feu clic a "Enllaç" ("Link" si ho teniu en angĺès) i copieu la url (llaaaarga) que surt sota "Enganxa l’enllaç a un correu electrònic o missatge instantani"

• M'envieu un missatge privat al fòrum on posi:
  • La url que heu copiat del punt anterior (ni se us acudeixi copiar-la a mà!!).
  • El vostre cognom/nom/malnom/nick o el que sigui de com us voleu veure anomenats al mapa.

Si no em passeu aquestes dues dades correctes, lamentablement, no us hi podré afegir. No disposo de temps per a fer investigacions d'adreces i similars... :-)

Animeu-vos! ja he afegit 9 Ubuntaires en mig dia!!! No us quedeu "fora de la foto" ;-)

Això está molt bé, m'ha permés de saber que tinc un parell d'ubuntaires aqui a tocar :mrgreen:

És una de les seves funcions, permetre'ns saber si som molts o pocs (tot i que no té cap rigorositat a efectes de recompte, clar..), i poder si tenim algú aprop o no. Fins i tot es poden fer trobades, mini-festes, etc... (només és una idea ;-))

papapep:

Proposo ampliar el planol per què poguem marcar també on tenim els nostres jaciments ubuntaires (aka ordinadors funcionant)

Per mi perfecte. Però, seguint la norma RC, si el tema em desborda ja sé a qui passaré part del brownie per anar-lo actualitzant...:-P

Per cert, com ho fem? ens apuntem les "abduccions" a títol personal (p. ex. Papapep-1, Papapep-2...) o posem el nom de l'abduït? jo crec que si l'abduït/da no ho demana directament, hauria de publicitar-se el nom de l'exhorcista en concret, no?? :-)

El que potser podríem fer, és marcar les abduccions d'un color diferent.

rectifico...

Jo no he trobat ningú pels voltants més propers,veïns,només n´hi ha a la ciutat,i encara pocs!.

Windows és un monopoli massa gran..

Heu vist els ordinadors que venen ara amb Windows?,que porten el sistema de recuperació o formateig,Recovery.

Millor callo....................................................

Qui ho fa això,els xinos,Microsoft,o tots plegats? ____________________ BONS REIS! I FESTES!

Jo no he trobat ningú pels voltants més propers,veïns,només n´hi ha a la ciutat,i encara pocs!.

_________________________ (comentari)

Windows és un monopoli massa gran..

Heu vist els ordinadors que venen ara amb Windows?,que porten el sistema de recuperació o formateig,Recovery.

Millor callo....................................................

Qui ho fa això,els xinos,Microsoft,o tots plegats?

P.D.Igual els de Mac tenen mes sort o son millors,generalitzant.Peroooò...$$$$ N´hi ha que es queixen de compatibilitat de programes,no sé si es veritat.

____________________ BONS REIS! I FESTES!

No em crec que tothom ja surti al mapa!!...vinga! qui queda encara per posar???, no us faci vergonya!!! :-D

Ei! A Girona ja serem quatre Ubuntaires registrats! Segur que en falten molts encara, animeu-vos nois!

Doncs jo he posat una localització que no és la meva,..:o..,quan ho vaig fer a Google Maps no vaig acostar prou el mapa,és que anava una mica dormit,em sembla.:confused: Però tampoc queda tan lluny,ja la canviaré per una adreça més propera. Salut.

Tropa!!! Fa una estona hem arribat al número 100 d'ubuntaires ubicats al mapa!!!! En Xoldy ha tingut l'honor de tenir aquest nombre tan rodonet :-D

Moltes gràcies a totes i tots!!!!

Jo quin número sóc? (supersticions!)

100?!!?!? Mare meva, som una plaga... si si si!!