Ubuntu Forums Archive Viewer

[SOLVED] Catala + Ubuntu 8.10

Archived thread 1026496 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1026496_[SOLVED]_Catala_+_Ubuntu_8.10.md

Original URL About this archive

M'he baixat l'Ubuntu 8.10. Un cop instal.lat (en Català). Em surt partcialment instal.lat en català. Part del Gnome està en català, el menú, per exemple, en anglès, el Firefox en anglès, ...

Es normal? (entenc que no). Es un problema de la imatge que m'he baixat o s'ha de fer quelcom?

Gracies per avançat i bon any a tothom.

Aesux

A mi m'ha passat sempre. Has d'anar a Sistema-Administració-Suport d'idioma i desactivar l'anglès i activar el català.

Salut!

Gracies.

He hagut de el.liminar l'anglès, reiniciar, afegir el català i reiniciar.

Ara ja surt tot correcte.

Gracies i Bon Any

Aesux

Hola, realment no calia eliminar l'anglès. Només calia activar el suport al català (al desplegable de baix) i indicar (a la part superior) que l'idioma per defecte és el català.

El fet de tenir instal·lat (encara que no activat) un idioma pot resultar interessant, perquè el suport d'idioma, apart de les traduccions dels programes, també conté diccionaris per al corrector ortogràfic de tots els programes.

És a dir, tot i que tinguem activat el català, segurament ens interessarà tenir també instal·lats l'anglès, l'espanyol i potser algun altre idioma per tenir els seus corresponents correctors. També es poden instal·lar com a paquets separats, però aquesta és la manera més senzilla.

Salut i bon any!