Ubuntu Forums Archive Viewer

[SOLVED] Problema amb l'Amarok

Archived thread 1027324 from Catalan Team. Markdown source: Catalan_Team/thread_1027324_[SOLVED]_Problema_amb_l'Amarok.md

Original URL About this archive

Hola

Més que un problema, en tinc uns quants, així que més val que comenci:

1-Primer problema: Amarok

Aquest matí he engegat l'ordinador ja que no tenia res millor a fer i em disposava a escoltar una mica de música amb l'amarok (un gran reproductor, per cert), però m'he trobat en que quan anava a reproduïr la primera cançó de la llista m'apareix aquest missatge:

[CENTER]*"xine was unable to initialize any audio drivers."*[/CENTER]

Què puc fer?

2-Segon problema: La resta de reproductors

No sé ben bé què ha passat, ja que després de la sobtada fallada de l'amarok he provat d'escoltar la música amb altres reproductors com el VLC o el Rhythmbox, peò no sonava resde res. Com que em temia el pitjor, he provat de veure un vídeo, però es veia la imatge i no sonava res. Què puc fer?

3-Tercer problema: La causa (em sembla)

Ahir tot funcionava correctament, i vaig decidir instalar un joc anomenat Assualtcube 1.0, que està prou bé, i com que ahir no vaig tenir temps de jugar-hi, vaig apagar l'ordinador. avuí al matí, tot just abans de voler escoltar música, hi he volgut jugar i al principi funcionava la mar de bé, però al cap de pocs minuts, ha començat a petar, els gràfics no s'aguantaven i s'ha deixat de sentir res.

Bé, totes les causes estan exposades. Si algú em pot ajudar, li estaré molt agraït. (M'estimo més poder tenir l'amarok i la música i els vídeos que no pas l'assaultcube).

Adéu i gràcies un altre cop!

No us hi preocupeu, he estat remenant coses que no sabia de què anaven i ja funciona tot bé.